פתח תקווה • חולקו התפקידים במטה יהדות התורה

    דוד קורצווייל No Comments on פתח תקווה • חולקו התפקידים במטה יהדות התורה
    13:06
    12.05.24
    נתי קאליש No Comments on אבי יתומים: כשהאדמו"ר קרא ליתום הקטן ונישקו באהבה | תיעוד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בכנס מיוחד במטה המרכזי של יהדות התורה בפתח תקווה מונו ראשי המטה וחולקו התפקידים לפעילות בקרב בכירי פעילי התנועה בעיר.

    בכנס נערך בהשתפות מנהלים ממוסדות החינוך בעיר שבאו לתמוך ברשימה שעומדת לימינם לאורך כל הקדנציה.

    נציגי הרשימה חבר המועצה אליהו ברוכי וישראל פרידמן, קיימו ישיבות אינטנסיביות יחד עם אנשי ההסברה ועם כל הגורמים. ישיבות אלו היו ממוקדות ומקצועיות יחד עם נציגי ופעילי ציבור. אנשי ההסברה למדו היטב את השטח ואת אופיי הפרסום והתעמולה הנדרשים. לצורך כך אף הכינו יחד עם מטה ההסברה המקומי סלוגן מיוחד שמוביל את המערכה.

    כבר בערב סוכות יממה לאחר אישור הרשימות כוסתה העיר בשלטים ומודעות, כאשר על מערך ההפצה והפרסום בשטח מופקד  חיים אהרן סטנייצקי מנהל ת"ת שירת התורה בעיר – המנהל את המטה שבאחריותו באופן מקצועי ביותר תוך ירידה לפרטים בכל הנושאים.

    כן נשכרו מבעוד מועד מטות במרכז העיר ובהדר גנים. באיסרו חג של סוכות נחנך המטה ע"י ראשי הרשימה הרב אליהו ברוכי והרב ישראל פרידמן כשלצידם צוות נמרץ ורענן . יעקב ורנר מנהל מטה הדר גנים, מזרח העיר והסביבה בה יש כ-2200 קולות פוטנציאליים ואיתו מנחם ברויער. במטה גני הדר.  יעקב גנזלר מנהל מטה כלל חסידי ואת המטה במרכז העיר מנהל  יעקב כץ.

    בעקבות פילוחים מדויקים שהוכנו במערכת הבחירות לכנסת, הוחלט בישיבת המטה לפלח את 5000 קולות היעד שאמורים בעז"ה להכניס שני נציגים לעיריה בשיתוף כל הקהילות ובשיתוף רבני כל קהילה וחוג.

    במקביל החל לפעול מטה הארגון בניהולו של בנימין דרוק שאחראי על כל נושא הלוגיסטיקה, מערך המיחשוב ואסוף הנתונים לקראת יום הבחירות – הסעות בעיר ובני ישיבות מחוץ לעיר. על מערך מטה הרכב הופקד ישראל אלטמן, לו ניסיון של 5 מערכות בחירות בשינוע המצביעים ותיאום הסעותיהם. כמו"כ נערכים לאייש את הקלפיות הגדולות והחשובות ליהדות התורה לבל יאבד אף קול. את המטה הזה מנהל הרב אליהו קונצקי.

    בהתאם לתוכנית שהוכנה מראש, מנפיק מטה ההסברה מדי יומיים מודעה ממוקדת ללוחות המודעות בעיר עם מסר משתנה, אך המסקנה היא אחת: הגברת התמיכה ברשימה תסייע באופן ישיר להגברת העשייה ולהרחבת הפעילות התורנית בפתח תקווה – בה מהווה היחידה לחינוך חרדי מודל לחיקוי בכל הארץ. עד הבחירות יופקו חומרים נוספים, אך הפעילות העיקרית מתבצעת על ידי המטות בעיר ובשכונות, כאשר על המלאכה מופקדים נציגי הרשימה המקימים מידי ערב חוגי בית ופגישות לצורך המרצת הבוחרים וכדי להביא בפניהם את ההישגים עד כה ואת מה שצפוי להיות בהמשך.

    התחושה היא כי ניתן להכפיל ולהגדיל את מספר הנציגים כפי שניתן יהיה לראות גם בשלטי המרפסות שיתלו החל מהיום. רבים מבקשים לסייע ולעזור ועל ניהול מטה המתנדבים הופקד  משה לבקוביץ.
    "הפעם יותר מתמיד" עומדת להיות עובדה ולא רק סיסמת בחירות.



    0 תגובות